Termin składania ofet 07.07.2020r. do godz. 9:00
Zgodnie z art. 10a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem wyjątków, okreslonych w siwz – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie i jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem http://www.przetargi.wody.gov.pl/
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem pod adresem:
Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt. 14.1 – 14.5 SIWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie